• وبلاگ : تنها بياد تو
  • يادداشت : بي تو .......
  • نظرات : 13 خصوصي ، 146 عمومي
  • تسبیح دیجیتال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
       1   2   3   4   5    >>    >
     
    + E.H 
    سلام.ممنون از آمدنتان به ترانه ي زمين.سبزباشيد...
    دوستان مژده اي ديگر براي شما دوستداران سايت ساحل ارامش...لحضاتي پيش كمپاني سارينا و سايت بين المللي درجه بندي سايتها ببينيد سايت محبوب شما را در چه درجه اي قرار داده در بين سايتهاي موجود در دنيا لطفا روي اين ادرس برويد...اينهمه از وجود شما مهربانانم هست..افرين بشما كه سايت ساحل ارامش را در چنين رديفي قرار داديد به ادرس نگاه كنيد http://www.sarinacompany.com/ws/designs.htm
    واييييييييي پدرم دراومد تا بلاگت باز شد ... يه فكري براش بكن خيلي سنگين شده يه رژيم غذايي بهش بده

    سلام - خوبي عزيزم ؟

    فكر كردم ميتونه واست جالب باشه .

    -----------------------------------------------------------------------------

    ايرانيان در انتظار دو اتفاق مهم هستند ، رئيس جمهور بعدي و جام جهاني

    دوشنبه، 16 خرداد 1384 ساعت 13:04

    تهران، خبرگزاري سينا- مسعود شايان

    در حاليکه خبرگزاري ها و رسانه هاي خبري جهان از دور و نزديک اوضاع و اخبار مربوط به ايران را پيگيري مي کنند نگاهي بر دو اتفاق مهم دارند و معتقدند با روي دادن اين دو اتقاق تا حد زيادي شرايط در اين کشور تغيير خواهد کرد.

    خبرگزاري هاي جهان با اشاره به رويداد انتخابات رياست جمهوري در روز 27 خرداد از يک سو و رفتن احتمالي ايران به جام جهاني 2006 آلمان از سوي ديگر معتقدند که مردم ايران علاوه بر انکه کنجکاوانه قصد دارند بدانند رئيس جمهوري بعدي آنها کيست اميدوارند تيم ملي فوتبال کشورشان را نيز براي سومين بار درجام جهاني فوتبال ببينيند.

    ايران براي نخستين بار در سال 1978 آرژانتين پاي به جام جهاني گذاشت و جام جهاني 1998 در فرانسه دومين و احتمالا 2006 آلمان سومين جام جهاني ايران خواهد بود.

    به گفته برخي از کارشناسان مسايل ايران ممکن است برخي از مردم اين کشور نگاه بي تفاوتي نسبت به انتخابات رياست جموري 27 خرداد داشته باشند ولي وقتي صحبت درباره جهاني شدن و به جام جهاني رفتن فوتبال ايران است ايرانيان، مجنون وار قصد دارند تيم ملي کشورشان در آلمان ببينند.

    رفتن تيم ملي فوتبال ايران به جام جهاني 2006 آلمان باعث ايجاد يک جشن ملي سراسري در اين کشور خواهد شد به گونه اي که تا حد زيادي ابعاد اين مسله بر تبليغات نامزدهاي کسب مقام رياست جمهوري ايران تاثير خواهدگذاشت.

    ايرانيان در چند سال اخير در معرض شديد ترين فشارها ي خارجي براي توقف کردن فعاليت هاي هسته اي خود قرار داشته اند و فعاليت هاي هسته اي ايران که تهران آن را صلح آميز خوانده است از سوي امريکا و غرب با نگراني تعقيب ميشود و از سوي ديگر در فضاي انتخاباتي ايران از سويي و رفتن به جام جهاني فوتبال از سوي ديگر آنچنان ايران را به يکي از مهم ترين کانونهاي خبري جهان تبديل کرده که شايد قبلا به اين صورت ايران در کانون اخبار جهان قرار نگرفته بود.

    نامزدهاي انتخابات رياست جمهوري ايران در کوران رقابتهاي انتخاباتي خود نگاه ويژه اي به جوانان ايراني و علاقه آنان به پرداختن رئيس جمهوري بعدي به مشکلات آنان دارند.

    نامزدهاي انتخاباتي به خوبي از ميل و اشتياق جوانان ايراني به ورزشهاي گروهي و در راس آنها به فوتبال با خبرند و حتي برخي از نامزدهاي پوسترهاي انتخاباتي خود را از ميان جواناني انتخاب کرده اند که در استاديم معروف اين کشور يعني استاديوم آزادي صورت خود را به اين پرچم در آورده اند.

    به گفته يکي از خبرنگاران ايراني ، اگر ايران در روز چهارشنبه اين هفته به جام جهاني 2006 آلمان راه يابد که احتمال ان هم بسيار بالاست موجي ازجشن و شادماني خيابانهاي اين کشور را در برخواهد گرفت و زنان ،دختران ، پسران و خلاصه همه مردم اين کشور در کوچه و خيابانها به جشن و شادماني خواهند پرداخت.

    برخي از مقامات ايراني همواره سعي مي کنند از ورزش فوتبال به نفع سياست استفاده کنند البته اين نوع ديد نسبت به فوتبال و سياست تنها به ورزش فوتبال و مرزهاي ايران محدود نمي شود و در واقع در سراسر جهان دولتمردان سعي دارند فوتبال را سياسي کنند و پيروزي و شکست تيم هاي ملي فوتبال آنها در ميادين مختلف بين المللي بر روند سياسي آنها تاثير گذار بوده است.

    در فاصله بين دو نيمه بازي ايران و کره شمالي بلند گوهاي ورزشگاه آزادي جمعيت حاضر در اين استاديوم ره به شرکت در انتخابات روز 17 ژوئن تشويق مي کردند واين در حالي بود که اين ديدار به صورت زنده از شبکه سوم ايران و اکثر شبکه هاي ورزشي کشورهاي اسيايي پخش مي شد.

    به هر صورت ايرانيان در اين هفته و دو هفته آينده شاهد دو رويداد بزرگ خواهند بود دو رويدادي که هر يک از ويژگي ها و مقبوليت هاي مخصوص به خود برخوردارند و هر دو داراي بار سياسي براي آينده ايران خواهند بود.

    سلاممممممم به روي ماه عشقممممممممم

    سلام

    نانسي جان خوبي؟؟

    ترانك هستم يه ترانه تقديمت ميكنم..

    اي عزيز مونده در ياد اگه پيش من نمياي

    بگو عاشقم تو هستي منو بي بهونه ميخواي

    بگو كي واژه ي عشقُ برده از يادت عزيزم

    نگو فاصله زياده، خاطراتُ دور ميريزم

    بگو كه دلت نمياد بريُ تنهام بذاري

    واسه پيدا كردن عشق نگو حوصله نداري

    اگه تو بگذري از من ديگه همدمي ندارم

    واسه ي زخماي كهنه ديگه مرهمي ندارم

    بذار اين لباي بسته دوباره از عشق بخونه

    نذار ساعت قديمي هنوزم تو خواب بمونه

    اخه رسم همسفر نيست اول جاده جاموندن

    سر پيچ هر ترانه دل عاشقُ سوزوندن

    ترانك

    سلام

    اهاي بي وفا ديگه دوستم نداري منتظري من بيام بعد بياي اخه اين رسمشه بي وفا

    اينم يه گل رز ناقابل واسه نانسي جوني

    سلام نانسي جونم .....

    چقدر شعرايي كه نوشتي خوشگلن ....

    عكست هم كه ديگه حرف نداره .. من عاشق گل رزم ......

    دلم تنگيده بود گفتم يه سري بزنم ... :) ....

    حسابي مراقب خودت باش ....

    به منم سر بزن خوشحال ميشم


    توي خاک باغ خونه/
    يه روزي دست زمون/
    مارو کاشت با مهربوني/
    پيش هم مثل دو دونه/
    ما تو باغ مأوا گرفتيم/
    بارون اومد پا گرفتيم/
    دوتايي تو خاک باغچه/
    ريشه کرديم جا گرفتيم/
    غافل از رنگ گلامون/
    غم فرداي دلامون/
    توي خاک زير يه بارون/
    توي باغ روي زمين/
    گل اون شد گل سرخ/
    گل من زرد و غمين/
    گل اون گلهاي شادي/
    گل من گلهاي درد/
    اون تو گلخونه ي گرمِ/
    من اسير باد سرد/

    ///


    سلام.ان شالله که حالتون خوبه و هرجا هستيد دلتون شاد و ايام بکامتون باشه.ادمک ها اپديت هست و منتظر حضورگرمتون هستم..پاينده باشي و دلشاد
    وبلاگت خيلي نازه و عكسهايي هم كه انتخاب ميكني زيبا هستن مخصوصن عكس دومي كه براي اين مطلب انتخاب كردي خيلي خيلي زيبا بود متنهايي هم كه مينويسي فوق العاده هستن برات بهترين ها رو ارزو ميكنم (به روزم)
    سلام هزار تا سلام خوبي نانسي عزيز متن زيبات رو باز هم خوندم ولي اينار ايراد كار رو پيدا كردم و حلش كردم و تونستم برات كامنت بزارم مهربون حجم وب لاگت خيلي بالاست اين بار بلافاصله بعد از كليكم روي صفحه نظرات وب لاگت رو بستم و خيلي زود اين صفحه باز شد يه فكري به حال سنگيني قالبت بكن
    سلام نانسي جان.بابا بي وفا ديگه دوستم نداري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به اين شادمهر بگو خيلي بي معرفتهههههههههههههههههه خيلي زياد. به همه بچه ها هر كي رو ديدي سلام برسون ليلا رو جاي من بماچ ... به ليلا هم بگو تو رو ماچ كنه جاي من. هههههههههه. فدات . بوس.
    نوشتم دوستت دارم هوارتا ....عمو جوني بهت سلام رسوند و گفت نميتونه بكامنته ..كامنت دونيت ارور ميده ...بعدم گفت يه كم چكش كاري ميخواي ...(اينو بدون شكلك ميفرستم شايد بياد )..بعدم ..براي من همه آدرساي چت فيلتر شده ..اگه ادرس داري به منم بده ...بعدم به كوشا سلام برسون روي ماهشو ببوس ...به شادمهر هم سلام برسون ...به بارون هم بگو ..با به از اين باش كه با خلق جهاني ...خدا كنه بفرسته
       1   2   3   4   5    >>    >